Onze Aanpak

1. Waar droomt u van?

Als we uw dromen kennen weten we ook wat belangrijk voor u is. Wilt u dat uw kinderen studeren, koopt u liever een nieuw huis of allebei? Als we weten waar u van droomt, kunnen we samen de juiste keuzes maken. Voor nu. En vooral voor later. Dit stuk noemen we lifestyle planning.

 

2. Hoe organiseren we dat?

Als we het over lifestyle planning hebben gehad, weten we welke route u voor u ziet. Welke mijlpalen er zijn. Waar de nadruk ligt. Waar we extra goed moeten opletten. Nu kunnen we precies kiezen welke financiële oplossingen u het beste helpen. Dit stuk noemen we financial planning.

 

3. En met wie

Dit is het laatste stuk in onze dienstverlening: bemiddeling van producten en diensten. We hebben een groot netwerk van bankiers, (pensioen-) verzekeraars, advocaten, notarissen, taxateurs en juristen. Sommige kennen we al bijna 20 jaar. We maken het beste pakket en zorgen dat u niet teveel betaald, zodat u geld overhoudt voor leuke dingen.

Planningsproces

Ons financieel planningsproces is helder en gestructureerd. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.

Een kans om elkaar te leren kennen. U wilt weten wat voor vlees u in de kuip heeft en wij ook. Voor een goed advies is een klik nodig.

We willen alles van u weten: hoe uw situatie vroeger was, hoe het nu is en hoe u zou willen dat het straks is. Zodat we samen mogelijke routes kunnen schetsen.

Bevalt ons plan? Mooi. Dan gaan we een duurzame samenwerking aan. Heeft u vragen? Dan beantwoorden we die. Daarna tekenen we een overeenkomst.

Dromen komen dichterbij als u overzicht heeft. Dus we stippelen een route uit, zodat u precies weet wat u hebt, wat u wilt en wat u kan. En welke mijlpalen u onderweg tegenkomt.

We evalueren onze samenwerking. Waar gaat het goed? Waar kan het beter? Heeft u ergens aanvullend advies nodig? Waar sturen we bij?

Een duurzame samenwerking heeft onderhoud nodig. Zodat we kunnen kijken of u op koers ligt, of uw financiële ontwikkelingen in lijn zijn met uw wensen.

Service abonnementen

Periodiek onderhoudsgesprek

Een duurzame samenwerking heeft onderhoud en zorg nodig. Zodat we kunnen kijken of u op koers ligt, of uw financiële ontwikkelingen in lijn zijn met uw wensen. Heeft u een excellent-abonnement? Dan is dit gesprek jaarlijks. Bij een Comfort-abonnement is het tweejaarlijks. Heeft u een Maatwerk-abonnement? Dan doen we dit elke keer dat het nodig is.

Tussenevaluatie

We evalueren onze samenwerking. Waar gaat het goed? Waar kan het beter? Heeft u ergens aanvullend advies nodig? Waar sturen we bij?

Heeft u ergens aanvullend advies nodig?

Heeft u een excellent-abonnement of een Comfort-abonnement dan regelen we dit tegen een gereduceerd tarief. Heeft u een maatwerk-abonnement? Dan doen we dit elke keer dat het nodig is. Zonder extra kosten uiteraard.

Periodiek onderhoudsgesprek

Een duurzame samenwerking heeft onderhoud en zorg nodig. Zodat we kunnen kijken of u op koers ligt, of uw financiële ontwikkelingen in lijn zijn met uw wensen. Heeft u een excellent-abonnement? Dan is dit gesprek jaarlijks. Bij een Comfort-abonnement is het tweejaarlijks. Heeft u een Maatwerk-abonnement? Dan doen we dit elke keer dat het nodig is.

Belastingaangifte

De jaarlijkse particuliere belastingaangifte wordt een makkie. Binnen deze service abonnementen doen wij die voortaan voor u. Zo weet u zeker dat u krijgt waar u recht op heeft. Zonder extra kosten uiteraard..

Wilt u meer informatie over het ondernemers abonnement

Klik hier

Like, Share & Follow

Erkend Financieel Partner

Vestiging Den Helder

Kerkgracht 3
1782 GJ Den Helder

Postbus 1024
1780 EA Den Helder

+31 (0)223 690333

Vestiging Amsterdam

Surinamestraat 2
1058 GK Amsterdam